tirsdag 26. februar 2008

Forbundsdommer :-)

Eksamen bestått! Jeg var så heldig å få delta på Norges Seilforbunds Forbundsdommerkurs på toppidrettsenteret i helgen 9.-10. februar. Det var nyttig og bra undervisning av blant andre Thomas Kresse. Jeg var litt betenkt etter eksamen, men fikk altså en hyggelig e-post om bestått eksamen - med god margin. Så nå er jeg altså Forbundsdommer :-)

Jeg takker spesielt forbundsdommerne Odd-Bjørn Saltnes, KF, og Harald Sørensen "Euphoria", KNS / Virtual Skipper Nordic, som begge tipset meg om dette tilbudet om påbygging for Kretsdommere. Jeg takker også Haugesund Seilforening for dekking av reiseutgifter samt Norges seilforbund for kursstøtte og overnatting.

Når Fred Amlie i HS etterhvert går over i pensjonistenes rekke har derfor HS fortsatt en dommer på nasjonalt nivå. Nå er det bare å håpe at jeg strekker til i kommende dommeravgjørelser :-)

Takker for hjelp og støtte!

Ingen kommentarer: